"shawty got moves"

Idag har vi genomfört det sista praktiska för denna underbart härliga och roliga kurs, idag tränade vi Easyline och Zumba. Fick börja med Easyline som bestod av massvis med jobbiga men roliga stationer och inte bara dom vanliga. Vilket gjorde att passet blev mycket bättre även om en större lokal hade haft sina fördelar. Sen gick vi över till Zumban där hela kroppen var i rörelse "shake what your mama gave you" är en ganska målande beskrivning om man kan säga så, hade lite högre förväntningar men sedan måste man ju som allt annat anpassa sig så att alla kan vara med. Med det är absolut något jag gärna går på igen!
Jag har verkligen haft helt underbara veckor nu när rörelseläran satte igång och att jag äntligen kunde vara med. Det här är precis vad jag har saknat (då jag annars är en vinter människa, alltså det är min bästa träningsperiod men det ska det bli ändring på nu!) och nu mår jag och min kropp bra igen så nu ska jag inte sluta utan fortsätta och bli bättre på mina svagheter.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0