Beautiful people

Det gick alldeles för fort och jag hann inte ens med hälften av det jag hade tänk, men vad gör det egentligen när jag fick träffa till att börja med min underbara familj men också min fina josephine som jag inte träffat på närmare ett år, men det ska de bli ändring på! När sommaren kommer och några dagar ledigt från jobbet inträffar då ska jag ut och tåg eller bussluffa och bege mig uppåt i landet igen.

Dagarna som (jag trodde) skulle spenderas i hemkommunen blev istället dagar på resande fot, från första dagen jag kom hem till dess att jag åkte tillbaka. Men påskhelgen har varit rolig, underhållande, inte alls som jag tänkte mig och en ganska så ovanlig helg för min del. Men det viktigaste var att träffa familjen, från små troll till deras morfar.
/Idamargareta





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0