summerday

Visste att det var någonting som fattades, i bakhuvudet visste jag att det var något som jag borde komma ihåg för denna dag, men av någon anledning kunde jag inte komma på vad det var. Men nu vet jag. Tiden..

Denna vackra dag har jobb varit prio ett och som tidigare går allt lite lättre för varje gång arbetstimmarna rullar på.
Morgonen kommer att börja ungefär i samma timma som tuppen borde göra sitt för att väcka oss sömntutor, resan blir tillbaka till värmland. Inte alldeles för längesedan vistelsen var på samma plats då det finns det både stora och små anledningar som driver en tillbaka till utgångspunkten och då kan lite hjälp ibland vara bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0