Beautiful things

Visserligen visste jag detta redan men att familjen älskar godis så pass mycket att det snart är dags för mig att skapa den tredje plåten med goda kolor, det kanske är lite väl mycket förälskelse i juletidens godis. Eller så får jag helt enkelt ta åt mig äran av att vara duktig på att göra kola (ett recept som nästan helt ärligt bara tar 5 min och är underbart gott, så vet inte om jag har rätt att ta åt mig äran.) Men jag väljer ändå att ta åt mig äran denna gång. Något ska man väl vara bra på.

julklapps rushen är över och snart är alla klapparna klädda i färgglada papper och alla de vackra snören och rosetter som också tillhör. Fattas bara lite knep och knåp men det tror jag är ordnat till ikväll vilket ger hela dagen imorgon till de resterande jul förberedelserna. Jag hoppas att denna jul blir en riktig jul. det behövs.
Kidzen växer så otroligt fort och det är nu deras tur att få uppleva den omtalade tomten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0