Little apple

Idag är en sådan dag när tiden bara rullar utan man egentligen inte har gjort någonting. Morgondagen kommer att vara i ungefär samma spår men då på några rullande tåg som ser till att tiden går åt mig. Känner för att bara mysa ner mig i ett litet hörn och bara vara, sitta med en rykande kopp te och en fin bok eller blocket och pennorna och sedan se vad som kan skapas fram ur bilderna. Bara sitta och lyssna på bra musik, hitta nya listor och sätta in dom i nya fack. Känner för att bara vara, men bara för en liten stund för sedan är det vännerna mina som jag vill umgås med. Mörkret ska bara få falla lite till och sen tänder vi kanske ljus och äter gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0