pumped up kicks

Det var en riktigt härlig helg, precis som när man inte kan sluta le. Men den är bara en av många. Ett alldeles för härligt gäng för att lämna men vad gör man inte för framtiden, vet ju att dessa fina kommer att finnas kvar ändå och så länge kommunikationen funkar och resorna inte tar slut borde jag inte oroa mig.

Det är bara det att Kalmar gav mig så mycket mer än jag trodde, genom att flytta till denna stad har jag upplevt så mycket och med så många underbara personer. På bara detta år har jag växt som person och det är till stor del tack vare allt och alla som jag förknippar med staden. Oavsett om de flesta flyttar där ifrån kommer det ändå vara platsen där vi först träffades och just nu betyder det otroligt mycket för mig. Så jag är bara så glad att det blev den här staden som jag valde och ingen annan, för tänk allt jag då hade missat. Hade jag fått välja igen hade nog inte gjort något annat val ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0