Some days

Här om dagen vaknade jag ungefär tio minuter innan tåget skulle börja rulla. Fick lite smått panik sådär som visade sig genom många fula ord och några språng åt alla håll sådär som en virrpanna gör. Såg nog lite roligt ut så här i efterhand, men den stunden jag var i då var allt bara rakt åt ett *fult ord*. Fick frågor senare om det var bättre för jag hann trotsallt med tåget och nu sitter jag i staden och väntar in en fin dag.

Denna dag är en bra och lugn dag, lite som när man sover bort den och ignorerar huvudvärken. Men imorgon är ju nästan början på ett nytt år och det blir bara vad vi gör det till så därför vill jag ha en fint år, ett lite lättare år.
Så det kommer bli fint.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0