This day

När klockan ringde i morse var det till och med så mörk ute att man inte såg någonting utanför fönstret utan skuggorna av livet som cirkulerade Men så fort jag klev ut genom dörren såg jag ett tunt tunt täcke av ett litet snölager på marken och dagen kunde inte börjat bättre. Blir lika lycklig varje gång den första snön anländer. Så eftersom denna vecka skulle vara en bra vecka ska jag inte klaga än, men vi är ju trots allt bara i början av vecka men magkänslan är helt okej än så länge.
Min version av saker och ting börjar nu att lösa sig och det kommer säkert något bra utav det här också. Så jag ska fortsätta att le genom detta för på något sätt hjälper det. Idag är en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0