"as my own little back burner"


Det känns så skönt med allt det stöd som en familj kan ge, är så otroligt glad att jag får vara en del av den familj som jag blivit tilldelad men samtidigt valt.
När jag behöver dem finns de där och jag kan inte beskriva den känsla som infinner sig när dem bara visar att de är där när man behöver det. Oavsett om det är för att dela eller bara finnas till hands när tårarna faller eller skrattet som varit rotat i magen bubblar upp och inte riktigt slutar. Att de bara finns där i alla typer av känslostormar är en betryggande evighets känsla jag aldrig vill bli av med.
Så ännu en gång ska jag vara så där jobbigt sockersöt och bara ge all min kärlek till er!


Kommentarer
Carro

"always look on the briiight si-ide of life, du du du du dududu dududomdom du du" :D

2011-12-02 @ 13:47:10
URL: http://carolyneu.blogg.se/
Malin

♥♥♥♥

2011-12-02 @ 19:40:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0