Blue dress

Ljuset som smög in i mitt rum, jag tror att dens energi fortfarande finns kvar. Vaknade pigg och glad . Detta trots vetenskapen om allt det tunga som måste bli gjort. Tror nog att solen och hennes strålar gjorde sitt också. Jag behöver den där energin lite mer än vad jag själv trodde. Men nu mår jag mycket bättre än vad jag faktiskt gjort på länge, idag är en bra dag!
Fredag idag och nu kan helgen börja, även om det inte blir en ”skaka rumpa” helg så blir det ändå en bra helg för mig. I nästa vecka kommer en liten fröken att välkomnas hit. (Fast hon är inte så liten, det är bara i mina ögon hon kommer att förbli den där söta lilla tjejen, kan vi inte få komma tillbaka till den där tiden..det var ju så roligt!)Mitt huvud är just nu lite för rörigt för mig själv, men problemen kommer att lösas, på ett eller annat sätt! Hur som helst är det en bra dag idag!
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0