Ett ljus med energi

Jag tror att ett ljus svepte in med härlig energi in i mitt rum nu i eftermiddag. Har nu hunnit klart med viss hemtenta som jag låg efter med så nu kan den delen bockas av på min "to do" lista! Känner för tillfället en härlig befrielse som jag inte känt på länge. Jag vet att den inte är långvarig, kanske några timmar och sen kommer tentaångesten att välla över mig igen. Men denna lycka ska jag bevara, som i en liten burk, om så bara för ett litet tag. Trots att mörkret ännu en gång har lagt sig över staden kommer jag inte säga godnatt ännu på ett tag. Finns ju fortfarande lite som jag hinner att göra på en timma eller två. Allt för att slippa göra allt för mycket under helgen. Den fina helgen som inleds imorgon eftermiddag, även om utgång absolut inte står på mitt schema denna gång kommer den att vara underbar!
Godkväll!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0