expectations and hopes

Förväntningar, lite förhoppningar och ett värkande huvud är vad denna vecka har gett mig, vet inte riktigt vad jag ska gör eller hur känslorna ska hanteras men befrielsen som kommer att infinna sig om några dagar kommer att vara hemsk men samtidigt så, ja befriande.

Gårdagen spenderas till att börja med i Kalmar slott för att ”speeddejta” arbetsgivare, 5000jobb heter det och ska ge oss arbetslösa studenter en chans till i alla fall ett extrajobb, om man har tur. Senare for vi hemåt och jag fortsatte plugga. Kvällen till ära var det fest för den ny blivna 20åringen , en kväll som för mig innehöll många glada stunder och skratt!!
Söndag idag och det ser ut att vara ett fint väder..
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0