sonrisas

Tror inte att någon kan ha missat den nya vintern som kom smygande in under natten!? Eller? Vaknade imorse med inställningen att jag skulle få cykla, idag igen, med ett leende, men ack nej. Så det blev bussen in till stan för att gå på dagens seminarium.
Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer, gosade ner mig under täcket och kollat på film, och ändrade lite på tentan.
Nu har jag även pratat med båda mina sockertoppar, som bor alldeles för långt bort! "Jag saknar faktiskt dig och J", mitt i allt kom denna kommentar och bara för att den kom så spontant betyder det ännu mer än bara ord! Underbara vän! När våren kommer kvittrande, blomstrande och skinande hoppas jag att vännerna kommer hit!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0