grusade gångar

Andra dagen på veckan och den har tillvisdel spenderats på vårat vackra universitetsbibliotek, det sista i tentan kommer att finslipas på torsdag med tanke på att vi har andra tentor att fokusera på också. Låter inte livet helt underbart, lite plugg där och sen lite här. Men Energin då? vart ska den komma ifrån? Hittills har jag på grund av vissa anledningar inte vågat tränat på senaste månaderna, ingen bra vinter inte. Men nu ska jag och min vän ge oss iväg på en joggingrunda (får se om det blir så mycket till jogging men power walk kommer jag förhoppningsvis klara av)
När väl isen är borta kommer mina skor att springa ut av sig själva, så mycket längtar de ut!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0