Heart and mind

Efter att spenderat nästan hela dagen med Camilla och massa tentaplugg (och god glass på Ben & Jerrys) är jag tillbaka i mitt mysiga rum, med en fin stor matta och några fler kuddar i min säng så skulle jag bli lite lyckligare. Men min ”vishet” som student säger nej, pengarna räcker inte riktigt till för den typen av livskvalitet som annars skulle kunna förgylla dagen, men det är bara att vänta och se, om man väntar på något gott.. eller hur är det man säger? den som väntar på något gott.. kanske?
Men så länge man mår bra och trivs med det fina i sin omgivning är det helt okej för min del. Lite tanksprid och allmänt yr och får man räkna med och en dos av min försiktighet och förhoppningar på att snart få börja träna, ja då har vi en liten mig.
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0