mellan fyra nya väggar!

I ett nytt rum med vita väggar och en balkong, vad mer kan man begära, kanske en egenlägenhet men det här studentlivet och också bra, man får ju träffa alla möjliga människor! Nu är det mesta inflyttat i rummet och fixat, men små saker kan man alltid ordna efter tiden. Nu är fokus på tentan som kommer nästa fredag, så nästa vecka mina vänner, ja då sitter jag på stolen och ska inte resa mig upp igen förens allt sitter som gjutet i min lilla hjärna.
Fredag igår, lite plugg och och god mat och avslutade den vackra dagen med en film. Idag lördag började sent men nu sitter jag i min nya "skrivbordsstol" så kallad kontorsstol och försöker att plugga, snart ska jag ta bussen till D och imorgon ska jag upp i tid för då är det några timmar med plugg som väntar!
Ha en bra kväll!!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0