mellan fyra väggar

I mitt rum lever kaos, på riktigt, har packat det mesta av mina saker och nu är det bara massa små skit som ska ner i lådorna. Inte det roligaste man kan göra, speciellt inte när allt damm hittar alla möjliga nya ställen att virra om kring på, bara för att irritera min redan allergiska näsa. Men om några timmar anländer mor och far till denna fina stad och ska hjälpa mig att flytta till mitt nya rum i lägenheten närmare stan, då jag kommer att bo med två andra snubbar som jag inte träffat än. Bra eller dåligt val? det vet jag inte riktigt än, men i värsta fall är det ju bara att leta vidare. Det kan inte vara så mycket sämre än det här som jag bor i nu. Kommer ju att få ett stort rum och en balkong på köpet. Det skulle jag säga var ett hyfsat bra köp! Nu åter till röran och plocka ihop det sista för att sedan kolla igenom inköpslistan över dom nya möblerna som behövs inhandlas.
Idag skulle det ha varit en perfekt dag att ta en promenad i kylan men att samtidigt värmas av solstrålarnas sken och värme!
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0