purple

Satt långt in på natten igår och bara skissade, äntligen har känslan och inspirationen kommit tillbaka, för det är också något som jag har saknat. Den där känslan när allt runt om kring bara försvinner i ett mörker runt om kring och det är bara jag, mina tankar och bilder som speglar av sig på det som en gång var vita ark. Ska försöka att hitta lite mer inspiration och utmana ödet och skissa upp något fint på mitt stora skissblock som jag fick för ett tag sedan.
Nu är solen framme och viruset som jag har hade i kroppen är nu borta, ingen feber, bara lite huvudvärk som har blivit lämnat som ett litet spår, en liten påminnelse. Trots att jag inte får göra några större ansträngningar hoppas jag att en promenad ändå är helt okej.
/idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0