så klart som vatten

En termin senare och jag är fortfarande kvar i denna fina stad! Tänk, för ett år sedan sökte man in för att eventuellt börja plugga och sluta jobbet, jag kom in på programmet och än så länge har jag inte ångrat mig!
Så underbara saker har hänt på ett år, tvåtusentio var ett bra år för mig, jag hoppas att detta år blir lika bra om inte bättre.
Till helgen kan jag även släppa skolan helt och hållet, för då är tentan gjord och jag kan sitta i lugn och ro i mitt nya rum och förhoppningsvis finna lite inspiration och börja måla/skissa igen, fick ju ett stort skissblock av D som jag får se till använda och vidga mina vyer och testa vingarna så att säga.. bli lite bättre helt enkelt.
Måndagen börjar gå sitt slut nu när mörkret trycker på utanför mitt fönster, snön börjar smälta men vägarna är isiga, vad ska man säga, vad kan man säga? längtar hur som helst till den tiden så man kan gå på barmark och inte sätta hjärtat i halsen så fort foten tappar lite fäste. Vi har hur som helst börjat ett nytt år!
/idamargareta



Kommentarer
Carro

hehe tack? :) ja det får jag göra och så får vi gå på mer häxjakt lilla fröken egopics :) puss

2011-01-10 @ 21:35:31
URL: http://carolyneu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0