Det snurrar i min skalle

Att vara fyndig eller inte, det är frågan. Idag är jag nog inte så fyndig men lite små rolig åt mig själv. Mina egna beskrivningar för dagen blir en enda stor röra och formlös. De kanske inte är så fyndiga egentligen men för min egenskull och för mina minnen är det faktiskt lite kul. För just nu lever jag i en enda stor röra med en disk som väntar och lite kläder som ska hängas upp i garderoben. Tänk så lätt det hade varit med en walk-in-closet, bara att kliva in bland kläderna och rota lite för att sedan inse att de mesta kläderna inte längre hänger så prydligt som de gjorde tidigare. Apropå kläder är dagen fina klädsel inget mindre än harembyxor (tror jag att det heter) och en härlig topp.

Men jag klagar inte, för jag mår faktiskt väldigt bra!
Träning och någorlunda bra väder och annat fint gör mig glad
.
/Idamargareta



Kommentarer
Moder

Det glädjer en moders hjärta att hennes dotter mår bra!

Kramizar

2011-07-02 @ 22:27:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0