Wild world

Jag såg något så underbart som en film igår, ingen större händelse men efter några positiva och spännande ord från syster kändes det som om filmen hade ett högt värde och borde ses. (Sen beror det nog på om man har samma filmsmak också, jag kan tycka att den var fin medan andra absolut inte ser samma sak som jag.)
Kan inte säga allt för mycket för att inte avslöja vad som hände. Men det var en fin film som jag kan se igen. För tänk vad långt den egna viljan och drömmar kan ta en, egentligen finns det inga hinder så länge du själv inte står i vägen! Systrami, du borde se den snart! August Rush

Annars är det inget större flöde på samtalsämnen i våran lilla krets, men det är alltid lika spännande och se vad som dyker upp bakom nästa krök. Ibland kan man bli förvånad andra gånger slår det lock för öronen, men det gäller att se det från den ljusa sidan, det kommer ju att leda till något bra. Och samtalsämnet kommer att öka i styrka. Men varför skulle vi annars finnas till, man ska stötta varandra och finnas där i alla lägen!

/Idamargareta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0