Challenges

Ännu en lugn och härlig dag i solen. Förutom en cykeltur till staden bland allt det gröna har jag fortsatt med att fylla blocken med bilder. Men en sak som jag faktiskt måste bli bättre på är att skissa upp bilder av pojkar, killar och män. Det är en riktig utmaning för min del. Kvinnor är lättare på att skissa och måla då formerna är mjukare men när det kommer till män blir det skarpare drag och hårdare linjer. Men ordet utmaning finns ju av en anledning.

Snart ska ännu någon timma försvinna bland härlig grönska och musik som skapar takten till de steg jag kommer att ta. Har hittat en väg som tar en och en halv till två timmar, vilket är riktigt härlig. När tiden finns är det skönt att bara få gå av sig all energi. Gårdagen gick åt för att spendera tid på jogging rundor så denna dag blir det promenad.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0