Det går bra nu II

Dagen har varit lite utöver det vanliga, för att vara en vanlig dag. Jag har nämligen spenderat ett par timmar på det senaste tillskottet av det som kommer att stå i mitt CV, nämligen butiken Naturkompaniet. Har egentligen inte så mycket att säga om detta förutom att med tiden kommer jag lära mig mer.
Väl hemma var det i stort sett bara att vända på klacken för att hinna med bussen till stan för att träna men tydligen var klockan lite för mycket så det fick bli en härlig långpromenad med vännen min Camilla.

Imorgon är det också många bollar i luften (som man så fint säger) som ska hitta en balans, framför allt för att ordna och hinna med allt inför helgen. En sak som jag inte behöver vänta allt för länge till är det tillfälle då lillasyster kommer på besök!!
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0