I walk in the forest

Det är inte bra för en rastlös själ att inte kunna vara aktiv eller att inte få utföra saker och ting, det är då den går under. För att tänka lite egoistiskt så vet jag inte riktigt vad jag skulle göra om mina ben inte längre kunde bära mig eller om den kreativa och estetiska sidan skulle försvinna. Vart skulle då mina tankar ta vägen, den stunden då jag lever i min egna bubbla och skapar något som jag själv vill eller tar den vägen som passar för stunden. Men det är bara en liten del av det som är jag.
För att vända på det så finns det ofta lösningar och att låta livet gå vidare och se det från den ljusa sidan. För glaset är ju aldrig halvtomt utan halvfullt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0