i was here

Tänk så mycket vissa människor kan betyda. Alla som jag känner eller någonsin kommer att träffa, även de jag en gång träffat kommer alltid att ha en viss betydelse i mitt liv. På gott och ont. Allt jag någon gång varit med om har gjort så att jag vuxit ännu lite mer och hade dessa saker inte hänt hade antagligen mitt liv sett annorlunda ut.

Varifrån kommer då dessa tankar, egentligen är det ingen riktigt anledningen utan att idag är en bra dag! En solig dag med solsken i min vardag, oväntade positiva händelser och samtal som fått mig att må bra.

Bland annat har jag pratat med min underbara storasyster, vilket nu var ett tag sedan. Vet ärligt talat inte vad jag skulle göra om inte familjen fanns där, en trygg famn i svåra stunder och stora leenden när skrattet bubblar i hela kroppen. Även på så pass långt avstånd vet jag att de finns där, det är precis det som räknas!
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0