Pink and black

Veckan som nu passerat har gått otroligt fort, kändes som om jag nyss kom hem till familjen men det var nästan en hel vecka sedan. När torsdagen slog sina första timmar sov vi men morgonen bidrog till många förberedelser. Fredagen var full av skratt och många knappranden och blixtar från kameror. Lördagen hade en svettig morgon då jag fick äran att göra i ordning Caroline, i stort sett från topp till tå. Fick sminka och göra en fin håruppsättning trots mina minimala kunskaper. Mamma stod för klänningen, veckors förberedande men med ett riktigt vackert resultat!
Söndagen blev till en början en vilodag, tills trollen flyttade in för några dagar.

Men nu här jag hemma i Kalmar igen och har lämna familjen antal mil bakom mig igen, tyvärr fick jag inte träffa hela familjen på grund av vissa komplikationer. Den här familjen verkar ju vara drabbad av svårigheter som vi på ett eller annat sätt ska klara oss ur. Men med rätt hjälp och stöd brukar det oftast lösa sig.
Fick som sagt fin besök av små trollen som även sov över hos oss under några nätter, så mysigt(även om armar och ben flyger omkring och träffar ansiktet lite då och då) !
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0