solsken i blick

Trodde inte riktigt att den strålande flickan skulle visa sig idag, alltså våran fina sol. För morgonen bidrog inte till större förhoppningar på en fin dag. Men efter någon timma dök hon upp och böckerna fann sin rätta plats i mina händer.
Mitt tidsfördriv för denna dagen bestod av en strålande och romaner att läsa. När eftermiddagen närmare sig trampade jag vidare och tränade någon timma för att sedan ta ett dopp i havet (som var lite behagligare om man jämför med gårdagen, ett mer uppfriskande och kallare dopp).

Om en vecka kommer jag vara hemma i Värmlandsskogarna igen, min fina syster kommer nämligen ta studenten. Men en sak är säker, det spelar ingen roll hur många år som kommer att gå, hon kommer fortfarande att vara den där lilla flickan, min lillasyster.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0