underbara sommartid!





Vinden viner och träden svajar, men det är inget som berör mig. Värre vore det nog om jag vore ett par centimeter längre men det är ju aldrig något som kommer ske. Ni vet dem söta små tanterna som struttar runt på gatorna, sådan kommer jag bli någon gång i framtiden. Det sägas ju att man krymper lite när man blir äldre, så förstå vilken minatyr av mig själv som jag kommer att bli!
Tog en härlig långpromenad tidigare pratandes med min kära moder, vilket fick turen att kännas mycket kortare och jag trodde jag kom hem tidigare men ack nej.
Snart ska kläderna få sluta snurra i maskinerna och bli rena, fräscha och väldoftande igen. Men medan maskinerna gör sitt jobb äter jag på söta små röda gubbar. Underbara sommartid!
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0