Elsewhere

I den mysiga och välbekanta miljön sitter jag. Dagen till ära började med en hurtig morgonrunda vid sju tiden för att sedan ordna med det sista innan tåget kunde börja rulla. Väl hemma i Värmland väntade god sommarmat och förberedelser inför esteternas avslutning, tema "vattenkammat" vilket betyder härlig och fin musik att lyssna på. Fick ännu en gång höra underbara röster göra sig hörda och med rättigheter som syster kan jag säga att hon min söta lillasyster sjöng jätte fint!

Jag har under en tid längtat efter aktiviteter att göra och nu får jag mer än det jag ber om. Träningen ska jag på något sätt hitta tid för, annars är det alla förberedelser inför balen och studenten som nu väntar. Jag är så glad för hennes skull, snart är det även hennes tur att få bli fri, med allt vad det nu kommer att innebära för henne!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0