Kvittrande fåglar och annat som man finner längs vägarna

Efter en dag på jobbet i värmen, inomhus, tyckte jag att det absolut var hög tid för en härlig promenad istället för det gym besök jag egentligen hade tänkt genomföra. På grund av det fina vädret kunde jag verkligen inte ställa mig inomhus en gång till!
Men tji fick jag. Det började i alla fall hyfsat bra med fint väder och en bra powerwalk mixat med jogging och ruscher, får inte glömma att nämna killen som kom joggandes och spelade luftgitarr. Man ska tydligen inte glömma att ha kul på sin joggingrundor heller.
Men resten av de antal kilometerna (som jag ännu inte vet, bara att det tar ca 1½ timma att ta sig runt beroende på vilka vägar man tar) var inte lika roliga då benhinnorna började att värka och även höfterna började att säga emot. Låter nästan som om jag vore mycket äldre än jag är. Runt kom jag i alla fall men imorgon blir det en vilodag eller i alla fall en vilodag för benen, tror att en tidig morgon eller senare eftermiddag kan skapa ett besök på det fina och uppfräschade gymmet.
/Idamargareta




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0