..It's all coming back to me now..

Vaknar upp på morgonen och vet att drömmarna har flödat under natten men mitt minne är för kort för att minnas vad som hände, det finns några små "flash backs" men inget mer. Något som verkligen kan fascinera mig är drömmar och att det i vissa fall finns saker som kan relateras till händelserna men även att dem i sig kan ha en betydelse. Speciellt när man har samma dröm flera gånger om eller att de upprepas några gånger under flera år, det gör att intresset för tolkningen växer, även om det inte alltid stämmer eller blir så rimligt som man velat att det skulle varit. Eller så är det bara jag som fastnar i mina egna drömmar och tankar, skapandet av en liten bubbla, bra eller dåligt. Tror att det finns för mycket som ännu en gång rör sig runt om kring, men ju närmare sommaren kommer desto mer kan jag lägga bakom mig och gå vidare för att fokusera på framtiden och utvecklas ännu mer. För det är väl precis vad man ska göra, ständigt utvecklas på ett eller annat sätt!?
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0