pennor, block och mycket mer

Ibland kan faktiskt klassisk musik vara väldigt avkopplande, vet inte riktigt om jag kan kalla det klassisk musik då det kommer upp lite skumma ljud ibland som jag inte förknippar med den musik genren. Men vad ska man göra när tv kanalerna inte är speciellt många och inget intressantare lockar. Så för min del är det bara att sjunka ner i fina papper och plugga på, det finns ju allt möjligt att plugg på så som tentor, andra tentor och sedan presentationer som ska görs och plugg inför föreläsningar om man vill vara lite extra duktig. Sen blir det förhoppningsvis god mat och trevligt sällskap.
Snart har halva veckan gått och funderingar kring en hemfärd ökar ganska mycket, fredag är en lockande dag måste jag säga. När den dagen kommer då vet jag om bussturen kommer var absolut eller inte.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0