All in a day

Om en vecka är jag på väg från det Sista seminariet för denna termin!!
Allt går inte alltid som man själv vill, speciellt när telefonen (som även morgontid är min väckarklocka) lever sitt eget liv och bestämmer sig för att inte sätta igång alarmet. Visst är extra sömn aldrig fel men idag var det inte okej, inte någonstans då det finns tider att passa. Mitt i allt detta hoppar kedjan ur när jag har bra med fart och är ca 200 meter från mitt mål och det hjälpte inte min redan så stressade kropp. Men som tur var löste det sig då även de som jag skulle till vara hos var försenade pga av andra problem. Men nu är det förhoppningsvis bland de sista gångerna som jag kommer att få åka till den stora tegelbyggnaden med många gångar och fönster. Men nu är jag hemma igen och mycket med vätska intas idag!
En rörig dag med struktur på ett konstigt sätt..
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0