"chameleon"

Ibland skulle det vara kul att leva någon annans liv, men bara ett tag för trots allt är ju mitt liv det som representerar mig. Liksom de kläder jag bär. Det spelar inte så stor roll vilka kläder jag än sätter på mig så blir jag för det mesta "söt" eller "fin" i dessa plagg, medan någon annan skulle kunna bli riktigt ”snygg” och ”cool” i dom.
Bara dessa kommentarer visar vilken bild jag har av mig själv, ytligt sett. Men som sagt är det bara min egen åsikt. Hur andra ser på mig kan bara dem svara på. Detsamma gäller den personen som jag är, jag kan anse en sak men andra kan ha en annan syn av vem jag är. Allt detta babbel apropå allt snack om utseende som senaste tiden varit på populärt, speciellt nu när sommaren har kommit med stormsteg.

Tänk om alla var fördomsfria, man kan ju undra hur samhället skulle se ut då!? Men det är något som vi bara kan spekulera kring för jag känner då ingen som är helt utan fördomar, om man får säga så...
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0