Densistamajtvåtusenelva!

Sista lektionen för denna termin varade ett par timmar på morgonkvisten men nu är jag hemma och fixar det sista med arbetet innan det kan skickas in, på fredag är nämligen deadline. Vilket jag måste klara.

Om någon timma ska vi hurtigbullar till klasskamrater (och T 3:orna) ses ute på en stor gräsplan och fördriva ett par timmar tills mörkret faller. Som en liten avslutning för oss innan alla går sina skilda vägar för denna sommar.
Vet inte vad som ska ske men bland annat kommer en av alla sommarens grillningar att vara idag, förhoppningsvis kommer ljuvmusik att spelas och blandas med alla de röster som kommer från lite varstans. Kubbspel och andra liknande sysselsättningar hörde jag en fågel viska i mitt öra.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0