Destination

Det tickande uret har ännu inte slagit kvällens tionde slag men jag har hunnit med att spendera några timmar i skolan för ett seminarium som kan hjälp till när vi senare kommer skriva de där efterlängtade uppsatserna. Cyklade hem och blev av med det där diskberg som jag tydligen byggt upp och snart ska jag skicka in lite pappersuppgifter som behövde snyggas till. Sista men inte minst har jag varit ute på dagens träningspass. Ett jogging och intervall pass plus extra träning i en av de få backarna som finns i denna stad. Kommer nog sova gott i natt. Nu ska jag bara hoppa in i duschen och mörkret kan få falla med all den tystnad som följer med i dessa timmar.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0