Forward

Regnet faller fortfarande samtidigt som det blandas med skenet från solen, men innan marken gick sitt möte med regnet för denna dag hann jag med en cykeltur till stadens badhus och simmade ett antal längder. Vilket känns bra för kroppen. Det enda som fattas är nu en promenad i den friska luften, rensa alla tankar som ständigt kretsar runt om. Men skolbekymmer kommer jag snart att klara mig utan, bara två veckor och några dagar kvar!

Känner mig fortfarande som ett litet barn sedan jag fick på mig dessa rullande skor, så kallade inlines. En idé poppade upp i huvudet mitt, ett café var med och där blev man serverad av servitriser som åkte runt på rullskridskor. Det skulle nog vara ett rätt underhållande jobb. Tills alla blåmärken börjar göra sig påminda. För om jag ska vara ärlig skulle jag nog inte passa in där, i så fall för underhållningens skull med alla vurpor som jag antagligen skulle göra. Men tanken var rätt rolig till en början.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0