går mot sitt slut

En fin och rolig helg har snart passerat. Det har varit i stort sett varit något hela tiden, så om det har funnits några luckor under dessa dagar har de på ett eller annat vis blivit fyllda med tid som måste spenderas på någonting.
Även om träningen har kommit lite i skymundan nu, bortsett från bronsmagistern som vi har utövat under veckan, så känns kroppen på något konstigt vis bra. Men det kan bero på att jag just har utfört olika övningar för att få denna bronsmagistern i simning. Men under nästa vecka kommer gymmet och löparspåren återse mig igen, på gott och ont, för min egen del.
Blev en härlig helg med mycket dans och glada miner, oplanerade händelser, alla kanske inte ger det där positiva minnet som man hade önskat men desto fler gav faktiskt bra minnen.

Snart kan sommaren börja! (vet att det är ganska mycket upprepningar överhuvudtaget just nu men det är bara för att jag har stannat i tiden, men som sagt om ett par dagar är det första året på universitetet slut.)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0