i en annan tid

Jag skulle vilja kunna göra så mycket mer, men vem vill inte det? Jag är inte själv om tankar om drömmar. Med vetskap om att vi är många med egna önskningar och drömmar tycker jag ändå om att tänka bort i annan tid och rum. Att kunna se allt mycket klarare, färger som blir starkare och visar vägarna man ska gå. Att vara lika vacker som dem andra och dansa fram längs korridorer i gamla herrgårdshus, med en klänning som faller och följer kroppens rörelser så fint efter stegen som jag tar. Lite som i en vacker film, med vackra bilder som jag vågar visa och med en sångröst som får vem som helst att smälta. Tänk vad lite musik kan göra, på bara ett par minuter kanske sekunder har en annan värld skapats. Detta är precis vad jag kommer fortsätta med, drömma mig bort och leva med dessa förhppningar och drömmar. Leva i en annan tid.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0