I'm Still Alive vs I'm Awesome

Underbara du som still are alive men enligt mig passar du bättre in på benämningen awesome (även om resten av texten inte riktigt håller måttet men just det där kan jag stå för), med eller utan jordgubbs mutor. :)

Ännu en dag är avklarad och (jag måste säga att) John blund gjorde ett halvdant jobb igår då jag vaknade, men kroppen var fortfarande sådär jobbigt seg och trött, vilket i sin tur bidrog till att jag kom några minuter sent till gruppmötet (säger man så?). Men nu ska jag snart krypa ner och sova ut inför seminariumet imorgon och en kommande rolig helg med bland annat firandet av två födelsedagsbarn!
/Idamargareta





Kommentarer
C

<3 <3

2011-05-08 @ 23:05:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0