"Lilla lady"

Dagen har gått i de ”hurtiga spåren”. Tyvärr fick det börja med punktering på en cykel (som inte var min, som tur var..om man får säga så), som förlängde resan till dagens morgonföreläsning men med ett optimistiskt tänk löstes även det problemet till slut.

Det blev även en timmas förmiddagsträning på gymmet med fokus på konditionen och bålen, vilket känns riktigt bra nu efteråt! Det konstiga med detta är bara den träningsvärk jag har mina gluteal muscles, M. Semitendinosus och M. Biceps femoris, om jag nu har skrivit rätt. Vilket betyder att jag antagligen har gjort något helt fel (eller väldigt rätt) eller så kommer detta efter gårdagens backträning. Så denna helg kommer att handla om återhämtning, om det blir träning så är det promenader eller cykelturer.

Idag har jag även införskaffat (om jag får säga så..) något så tråkigt men ändå väldigt nödvändigt som regnställ, i alla falla jackan. Något som inte alls är lika tråkigt är de inlines som jag köpte idag. Har inte åkt på jätte länge men nu är det dags igen. Så fort tekniken sitter igen kommer jag att svischa fram längs gatorna. Känner mig som ett barn på julafton och jag vill prova dom nu, men får vänta tills i morgon då jag och min vän ska premiär åka!
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0