rullar fram

Trots många frestande erbjudande om en kväll ute känner jag för att stanna hemma, eller som tjuren Ferdinad säger "jag trivs bättre här". Så känner jag idag, på ett ungefär.
Men min kreativa sida som så länge varit dold under ytan börjar krypa fram och om det inte blir något fint i blocket kommer rummet mitt i alla fall att få ett litet lyft då jag var på Ikea idag.

Har även varit ute på en runda med inlinesen (säger man så..) med min så kallade "ovän", det var jätte kul, kände mig verkligen som ett litet barn. Det enda som jag nu behöver lära mig är att våga åka i backar och att kunna ställa mig upp utan att vara nära en vurpa. Annars är det ju helt okej..

Annars är det Eurovision ikväll. Får se hur kvällen kommer att bli.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0