breathe (again)

Helgen har som vanligt bara svept förbi och i morgon börjar en ny vecka. Men det speciella med denna vecka är det bara är sju dagar kvar i skolan och sen kan sommaren få börja på riktigt! Sen vill jag bara påminna (i alla fall mig själv) om att ett år av universitets studier är snart avklarat och det är väl nu snart som jag kan ge mig själv en klapp på axeln..
Men innan jag kan göra det ska denna vecka passera och lite ångest över plugg. Det känns ju väldigt bra. Men det handlar om den där positiva inställningen, det är nog den som gör att studierna faktiskt kan genomföras ibland. Speciellt när större motgångar visar sig. Men som sagt är det bara ett par dagar kvar!
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0