den tjugofemte maj

Intensiva dagar brukar ofta innebära dagar med mycket av det som är tänkt ska hända faktiskt gör de.
Började dagen med att stirra in i denna dator samtidigt som jag tänkte, läste och skrev ännu några rader och sen var det bara att cykla iväg till jobbet och tjäna pengar på att le och vara trevlig. Vilket inte var så svårt idag,men mycket handlar om kunderna men sen vem blir inte glad av en fin omgivning och väldoftande blommor.
Senare mot kvällen blev badhuset den näst sista destinationen. Jag hoppade, simmade, trampade vatten, dök och simmade lite till. Den sista destinationen som jag skulle mot är detta underbart fina rum, mitt rum. Natten närmar sig med stormsteg och ögonlocken antyder att sömnen inte är långt borta.
/Idamargareta



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0