Climbing walls

Träningen som genomfördes under gårdagens eftermiddag börjar nu att göra sig påmind, kroppen säger emot när jag vill vara i rörelse. Men detta gör även att jag känner att kroppen behöver det här också, trots egna joggingturer och långa härliga powerwalk stunder och egen träning behöver kroppen lite annat motstånd också.
Slutar egentligen inte att träna det är bara mängden av träning som på något sätt minskas eller ökas lite från och till beroende på händelser runt om kring och denna gång beror det på att jag stukade foten efter en helt underbar joggingrunda runt en av mina banor i värmlands staden.
Men det är bara att köra på även om jag får vara lite mer varsam. Får hoppas att kalmars stigar och vägar inte är lika farliga som värmlands..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0