För tidigt

Den tid som under förra året seglade förbi var en helt annan än den vi nu lever i. Atmosfären var på ett helt annat sätt, den bara fanns där runt omkring oss men nu kan man verkligen ta på den.
Det var även ett år sedan jag blev sjuk, vilket inte alls känns rimligt eftersom att det redan har gått ett helt år och jag hinner verkligen inte med. Det var ju så mycket som jag skulle göra innan det blev så här. Men detta är ju också en del av det liv som vi lever, det kanske inte var meningen att hinna med allt det där som jag hade tänkt?
Kroppen känns lika bra som innan jag blev sjuk, en tid som var fin men ändå väldigt jobbig, men en sak är säker och det är att minnet finns kvar och en del av det sitter på min kropp.

Igår var en sån där halvt okej dag, en dag som man bara fördriver. Men fram emot kvällen blev det bättre och jag kunde somna gott och vakna till en ny dag med solsken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0