Ships in the night

Ännu en gång blir jag trött på mig själv. Trodde att jag hade koll på allt som hände nu och att saker och ting börjar gå i rätt riktigt men nej då. Egentligen är det inte något större problem (men förstorar gärna upp det om man kan, bara för att det blir jobbigare för en själv..), bara att ett möte som jag hela tiden trodde var på lördag är istället imorgon bitti! Men det är bara att kliva upp och le och hoppas att morgonpaniken inte syns så väl som den antagligen kommer att kännas.

Dagen har varit helt underbart givande. Fick min promenad och ärendena är gjorda även om det blir några fler imorgon. Började även att skissa upp en ny bild, bara för att se om jag är kapabel att göra självporträtt. Följde även med på lite härlig musikquiz på Harrys (hade fått förfrågan tidigare men av någon anledning glömdes även det bort och fick lite små panik när påminnelsen dök upp, men jag hann och det var bara bra.) med tjejerna, mycket trevligt!! Gör jag gärna om igen. Men en sak är säker och det är att min musikaliska ådra kanske inte riktigt är så bra som den borde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0