Sometimes

Befinner mig just nu utanför Sverigesgränser i ett vackert land kallar Norge. Med färden och kvällen ökar frosten i omgivningen som gör den ännu finare. Berg och dalar lite överallt. Sedan har vi den underbara utsikten från lägenheten över oslofjorden som sen mynnar ut i havet.
Nya överraskningar kommer ständigt och nya tag måste tas för det blir inte alltid som man har förväntat sig, men då måste man vara hurtig nog att lösa det på något sätt och göra det bästa av situationen.

Ibland kan jag bli så trött på mig själv, speciellt med mina tankegångar att allt kommer lösa sig, som en liten gumma som ser allt ljust i livet och väljer att bortse från det som är jobbigt. I alla fall för att få omgivningen att se från den ljusa sidan. Ibland undrar jag helt enkelt vilken planet jag kommer ifrån, hoppas att det är från den planeten där vi "står med fötterna på jorden".




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0