En sång från hjärtat

Att kärlek kan vara så stark, den känslan som ägde rum idag var så oerhört stark och stor. Något så vackert som det vi fick vara med om idag tror jag är en av få upplevelser som man får vara med om. Trots den stora kärlek som befinner sig i omgivningarna har jag nog aldrig tidigare varit med om något som varit så svårt och jobbigt som detta tidigare. Det gör så ont.
Men jag är också glad att vi är så många som delar denna smärta, det betyder, som jag nämnt tidigare att vi tillsammans kan hjälpas åt att lyfta upp dig igen som den solstråle du faktiskt var. Denna stund är en liten utfyllnad för det som saknas oss, som för att få bort en del av den smärta som vi nu går och bär på. Jag är bara så ledsen att du inte kunde vara här med oss på det sättet som vi önskar, för att dela med oss av våran kärlek till dig. Det fanns så många minnen som de ville dela med sig av. Så många minnen på bara några år, det är inte alla som lyckas påverka så många i sin omgivning på det sättet som du gjorde. Vart du än varit utmärkte du ut på ett så bra sätt att minnen ständigt skapades.

Det finns många ord som cirkulerar under denna tid men ordet KÄRLEK är den fasta punkten som ingen kan ta ifrån oss. Det var ett vackert farväl, alla kanske inte är redo för detta men det var ändå ett väldigt fint sätt att säga och göra det på.

Det konstverk som vännen hade skapat var så otroligt vackert, det blev en helhet med alla de fina blommorna och ljusen!

Älskad!


Kommentarer
mor

Vackert skrivet min fina dotter! Det kändes som det kom från djupet av ditt hjärta

2011-11-07 @ 22:32:50
Emma

2011-11-07 @ 23:01:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0