A place only you can go

Har haft en fin tid med mina fina familj och imorgon ska jag ännu en gång få träffa de små trollen med familj. Det har givit mig så mycket, de finns där för allt stöd jag behöver men vännerna är inte här och de är också en stor del av mitt liv. Så nästa vecka mina underbara ska vi ses igen och jag hoppas verkligen att allt löser sig till slut. Det kanske är fel ordval, men vad är egentligen rätt? I dessa stunder finns det nog varken rätt eller fel.
Men så länge vi har varandra hoppas jag verkligen att vi kan gå vidare och blicka upp mot skyn och glädjas över de solstrålar som finner sig i dessa dagar. Så tillsamman med solens strålar låter jag ett ljus brinna, så natten inte blir så mörk. Det var en vecka sedan du sist såg men ännu ett par dagar får läggas till för att se den sista dagen vi sågs. Tiden är ännu längre för andra. Men tiden läker alla sår, är det inte så ordspråket säger?
Ett för tillfället helt orimligt ordspråk. Men detta kan bara stärka oss. För nu finns du inte längre i din fysiska form för att skydda oss utan du finns där ändå på något obegripligt sätt. En version av dig själv som bara du kan svara på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0